نجوا

نوشتارهای یک جوان دانشجو

نجوا

مالکیت آسمان ها را به نام کسانی نوشته اند که دل به زمین نبسته باشند...

یاران خسته...

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ

این روز ها سخت در فکر فرو رفته ام...

به فکر یارانی که اکنون پشت سرم ایستاده اند...

آری خسته و بریده دیگر نمی توانند بیاییند...

می گویند انقلاب تمام شد، دو دستی کلاهمان را بچسبیم.

دیگر خون شهید برایشان معنی ندارد.هر چه از شهدا و خون های ریخته شده به پای این نهال می گویم سر تکان می دهند...

آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی را به سخره می گیرند. می گویند ذهنت به درد چهل سال پیش می خورد. حالا زمان تحول است.زمان آزادی...

هر چه برایشان از ادامه عهدی که بسته ایم می گویم ، پوسخند های تمسخر آمیز تحویلم می دهند. نمی دانم شاید واقعا چیزی تغییر کرده که من خبر ندارم...

ای آنان که زنده اید و نزد خدا روزی میخورید من دوست دارم به خط پایان برسم. من دوست دارم تا آخر بر سر عهد روزهای نوجوانی بمانم.

من کشان کشان می آیم.به پشت سر و رفقای جا مانده هم نگاه نمی کنم.

مقصدم تا شماست... مرا دریابید...

  • نجوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی