نجوا

نوشتارهای یک جوان دانشجو

نجوا

مالکیت آسمان ها را به نام کسانی نوشته اند که دل به زمین نبسته باشند...

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


سکانس اول:

نماینده مجلس که خود را همه کاره مملکت میداند ، سر زده میرود سازمان گمرک، فحاشی میکند، قلدری میکند بعد از رسانه ای شدن،  در فضای مجازی دو سه بار دروغ میگوید ، وقتی میبیند ماست مالی نمی شود میایید در صحن مجلس با کمک لاری جانی! جلسه غیر علنی برگزار میکنند و پشت تریبون کلی اربده کشی میکند که آهای امروز نوبت من بود که در گمرک ضایع شوم و نتوانم از رانت نماینده مجلس بودن استفاده کنم و فردا نوبت شما در دیگر ادارات...

امروز کارمند پاپتی گمرک رعیت زاده بعد از فحاشی من با کمال پرویی جواب مرا داد و فردا این بلا مطمئنا سر شما نیز می آید و تمام رعیت زاده های حوزه های انتخابیه میفتند به جانتان و دیگر شما ابهت قبلی خود را ندارد، حالا اگر رسیدگی نکنید مطمئن باشید من استعفا میدهم.آخر من از لیست امیدم و مجلس ارث پدرم.

تازه حالا من که چیزی نگفتم ، فقط به آن کارمند گفتم تو گل!!! خوردی و او هم به من توهین قومیتی کرده و به اهل تسنن نیز 45 دقیقه توهین کرد!!!

 در ادامه شو اف مجلس ، آقای لاری جانی ! هم فرمودند باید پیگیری شود مگر شوخیست ، بدهید پدر کارمند بیچاره را دربیاورند ، او مگر نمی داند نماینده مجلس آن هم از جنس لیست امید یعنی چه؟؟؟؟ تصویب شد!

سکانس دوم:

معاون حقوقی ریاست جمهوری در مصاحبه با خبرگزاری ها: ما امروز تصمیم گرفتیم عین قانون عمل کنیم! آن شخص مراجعه کننده که از فحاشی آن نماینده خدوم مجلس ناراحت شده و به او توهین نموده و با اردنگی از گمرک بیرونش کرده باید برود در قوه قضاییه ، پیش آن برادر لاری جانی! دهنش بشود آسفالت...

آن کارمند گمرک محترم هم میرود شورای تخلفات اداری که احیانا اگر تخلفی صورت پذیرفته پیگیری شود ودر آخر چون میدانیم تمام توهین های آن نماینده محترم فتوشاپ بوده ما قربانش میرویم و وزیر اقتصاد هم زیر زیرکی نامه فدایت شوند میدهند که آن کارمند با رئیس گمکرم و هفت جد و آبادش گل خوردند که شاءن شما را حفظ نکردند.


سکانس سوم:

وزیر محترم اقتصاد هم در نامه یواشکی ضمن ابراز پشیمانی از این فاجعه ملی و بعضا فراملی نهایت جانثاری خود و تمام کارمندان بخش اقتصادی دولت را اعلام و در پایان خواهشمند است که آن نماینده محترم نسبت به استیضاح این چاکر اقدام ننمایند.

به خدا ما نوکردر بست  نمایندگان لیست بنفش هم هستیم. با نهایت احترام  امضاء وزیر اقتصاد.


اینجاست که جای ظالم و مظلوم عوض میشود و  فردی در امتناع از یک خواسته غیر منطقی باید فحش بشنود که تو فلان میخوری که از من دستور نمی گیری و نهایتا مواخذه نیز خواهد شد.

پ.ن:

هم نوا با آن مراجعه کننده شجاع  میگویم وای به آن مجلسی که مجلس نشینانش اینگونه خوی سلطنتی دارند و یادشان رفته نماینده مجلس جمهوری اسلامی هستند ، نه سناتور حکومت پهلوی.

#وای_بر_آن_مجلس





  • نجوا