نجوا

نوشتارهای یک جوان دانشجو

نجوا

مالکیت آسمان ها را به نام کسانی نوشته اند که دل به زمین نبسته باشند...

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


روزنامه ابتکار اشتباها هر آنچه که ما میخواستیم بگوییم را گفت.با این تفاوت که ما  به عاقبت کار مصدق فکر می کنیم.

  • نجوا


برخی ها  در تحلیل مسائل خیلی عجله می کنند.  دست خودشان نیست ذاتا عجولند.احنمالا کمبود شادی و پایکوبی دارند. اما هنوز مانده تا بفهمیم اتم مصادیق اسکتبار یعنی چه.هنوز مانده تا بفهمیم آمریکا آن مفهوم امام (ره) است که اگر انگشتش را در بحر بزند ،بحر نجس خواهد شد.بنشینید و  در دوران پسا مذاکره،  سریال صد قسمتی   عهد شکنی آمریکایی را تماشا کنید.

  • نجوا

میزند لب به لب کاسه شیر/میکند چشم اشارت به اسیر
چه اسیری که همو قاتل اوست/تو خدایی مگر ای دشمن دوست (شهریار)
فرق عدالت همچون دیشبی شکافت و صدایی جز فزت و رب الکعبه از او برنخواست...


  • نجوا

جمود فکری برخی افراد در سایه توهم دین عذاب آور است .آری جالب است بدانید خوارج زمان علی ع نیز از همین  طایفه منجمد المغز بودند. قبل از هر عکس العمل متعصبانه دینی و احساسی اول کمی فکر کنید و دین و عقل را هم زمان  با چاشنی شرایط سنجی زمان و مکان ، به زبان جاری و در عمل نمایان کنید.

  • نجوا


تسکین سر درد های شبانه ام را تازه فهمیده ام.سر من شور دارد ،غوغا دارد ،آرزو دارد.تسکین سر درد های من دستمال های دنیایی نیست.فقط یک سربند  سربازی که آن هم با دست های تو بسته شود.

اللهم عجل لولیک الفرج

  • نجوا


هر ثانیه از این روز ها همانند قطرات آب زلال و پاک خواهند شست روح های خسته و درمانده ی دنیایی ما را ،فقط کافیست کف دستهایت را  به سمت آسمان دراز کنی تا روحت از این قطرات جانبخش سیراب گردد.دریاب لحظه های استجابت نیمه شب را با طعم شیرین ذکر  خدا که

یا ستار العیوب...

یا غفار الذنوب...

یا علام العیوب...

اغفر لی به رحمتک یا ارحم الراحمین

  • نجوا