نجوا

نوشتارهای یک جوان دانشجو

نجوا

مالکیت آسمان ها را به نام کسانی نوشته اند که دل به زمین نبسته باشند...

سر چشمهایت...

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ


نمی دانم چه سری دارد سیاهی چشمهایت که وقتی به آن می نگرم همه دشواریهای زندگیم ناگهان  هموار می شود.آمدی و دیدی دلم شکسته ام با فانوسی در دست  و تو چشمهایت انگار ساحل امنی بود برای آرامش دل طوفانیم.و چه زیبا بود که با لبخندی در گوشم نجوا کردی دل بکن از من و من در پاسخت گفتم،  قصد دل کندن ندارم از تو ای دل کنده از خود ، از تو ای برده دلم را ،تا شب خوب وصال...

  • نجوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی